Hieronder de bestuursbesluiten van 2022, 2023 en 2024
Bestuursvergadering 30 januari 2024
-
De eerstvolgende ALV zal plaatsvinden op een maandagavond
-
Artemis zal een deel van het inschrijfgeld voor de estafetteloop van de Run van Winschoten op zich nemen
Bestuursvergadering 22 november 2023
- Whatsappgroep wordt alleen gebruikt voor Artemis gerelateerde zaken, overige berichten worden eerst voorgelegd aan het bestuur.
- Ben je in het bezit van clubkleding, draag deze dan sowieso tijdens de clubtraining, wedstrijden en ook op andere momenten waar mogelijk.
- Twee keer per jaar is er gelegenheid tot het bestellen van clubkleding, in januari en augustus.
Bestuursvergadering 10 juni 2023
- Volta app wordt in gebruik genomen
- Gea Meulema neemt de ontstane vacature van voorzitter in
- Jaap Smith gaat de cursus voor assistent-trainer verzorgen
Bestuursvergadering 12 januari 2023
- Begroting Artemisrun is goedgekeurd.
- Lief en leed: wanneer men een kaart of bloemetje stuurt naar iemand die afwezig is door ziekte/blessure of andere zaken, kan men de gemaakte onkosten declareren bij de penningmeester. Het moment waarop men iets stuurt gaat op gevoel.
- De Afghaanse vluchtelingen die nu meetrainen, mogen de eerste 4 trainingen gratis meedoen, daarna betalen zij per 3 maanden een bedrag van € 27,25 (incl. bondsafdracht).
- De Volta-app van de KNAU wordt in gebruik genomen. De leden ontvangen hier binnenkort een uitleg over via de mail.
- Het visie document is hier te lezen
Bestuursvergadering 7 november
- Het bestuur besluit verlichting verplicht te stellen per 1 januari ivm veiligheid en zichtbaarheid
Bestuursvergadering 6 oktober
- Het bestuur besluit (ook na onderzoek bij andere verenigingen) dat ereleden vrijgesteld worden van het betalen van contributie, met behoud van rechten zoals de contributie betalende leden
Bestuursvergadering 7 juli
- Bij aanstelling nieuwe trainer de VOG direct laten regelen.
Bestuursvergadering 21 april
- Start to Run cursus wordt in het najaar weer gegeven (indien Marianne Waterman beschikbaar is).
- Tevredenheidsonderzoek wordt verstuurd naar de leden via mail.
- Clinic voor gevorderden wordt voorlopig uitgesteld.
Bestuursvergadering 3 maart
- De werkgroep 25 jaar Artemis gaat starten met de leden die zich tot nu toe hebben aangemeld
- Jaap zal met de trainers overleggen hoe de gevorderden clinic kan worden aangeboden, Valerie en Elizabeth zullen de promotie hiervan op zich nemen
- We zullen weer actiever bezig gaan met ons lief en leed beleid
Bestuursvergadering 27 januari
- De bestuursleden worden ingeschreven in het UBO register
- Jaap, Geert Jan en Valerie zullen werken aan het visiedocument voor Artemis
- Er zullen stukjes worden geschreven over diverse (oud)leden met een aantal ludieke vragen voor op de Artemis site, dit ivm het 25-jarig jubileum van Artemis
- De EHBO setjes voor trainers worden bij alle trainers bezorgd